V Portorožu se je danes začel največji športno-marketinški dogodek v jugovzhodni Evropi – konferenca o športnem marketingu in sponzorstvih SPORTO 2013. Tako kot vsako leto, bo tudi letos na SPORTO konferenci novega lastnika dobil prav poseben kos športne opreme – tokrat čelada Tine Maze, ki jo je nosila v lanski sezoni, ko je podrla vse rekorde in prepričljivo zmagala v skupnem seštevku svetovnega pokala.
V sodelovanju z MMC RTV Slovenije je dobrodelna dražba tokrat prinesla rekord tudi kar se tiče višine najvišje ponudbe na SPORTO dražbah – podjetje Inotherm je namreč ponudilo kar 7000 evrov. Čelado, kajpak tudi s Tininim podpisom, bodo prejeli na današnji SPORTO večerji. Zbrana sredstva bodo namenjena Ustanovi za pomoč otrokom z rakom.
Ena od osrednjih tem konference je eno največjih športnih tekmovanj zadnjega leta in največji športni dogodek, ki ga je kadarkoli gostila Slovenija – EuroBasket 2013. Organizatorji bodo med drugim pojasnili, kakšne so izkušnje z vidika različnih organizacijskih in marketinških področij ter kako je maskoti Lipku uspelo osvojiti srca košarkarske Evrope.
Organizatorji konference so sicer v (S)Portorožu sicer tudi letos privabili svetovno priznane strokovnjake. Z nami so recimo Ben Wells, ki je bil pet let vodja marketinga londonskega nogometnega kluba Chelsea FC, vodja globalnih sponzorstev pri podjetju Heineken International Tim Ellerton, hrvaški marketinški guru Nikola Žinić ter eden globalno vodilnih strokovnjakov digitalnega marketinga – Josh Robinson iz londonske agencije Synergy. Vnovič so tukaj tudi športni zvezdniki: gostje programa so letos slovenski nogometni selektor Srečko Katanec, nosilec prve slovenske medalje na zimskih olimpijskih igrah Jure Franko ter srbska odbojkarska legenda Vladimir Grbić.
V okviru SPORTO konference bodo v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije danes zvečer podeljene SPORTO nagrade za dosežke na področju športnega marketinga in sponzorstev, na podlagi Medianine javnomnenjske raziskave pa bodo razglašene tudi SPORTO Brands 2013 – najboljše športnice, športniki in klubi po mnenju splošne javnosti – Slovenije ter letos premierno tudi Hrvaške in Srbije.