Sabina-individualno svetovanje

Če nisi na Facebooku, te ni... pa to še drži?

17. 11. 2014
Če nisi na Facebooku, te ni... pa to še drži?

Ste med tistimi, ki so se Facebooka že naveličali, ali med tistimi, ki ste pravzaprav šele pred kratkim dojeli, da zna biti koristen in zabaven, če veste, kako in zakaj ga uporabljati? No, vprašanja o smiselnosti dnevnega klikanja po Facebooku si večkrat zastavim tudi sama.

piše: Sabina Gosenca

Nekateri strokovnjaki namigujejo, da Facebook v poslovne namene ni več koristen, vsaj ne za manjša podjetja oziroma samostojne podjetnike. Jasno, če želi neko podjetje, organizacija ali posameznik uspeti na trgu, mora vsebini na spletu in komuniciranju nameniti ogromno časa in truda. A zaradi množice drugih družbenih omrežij, ki so »preplavila« svet, se zdi, da Facebook ni več dovolj in da se čas in energija, vložena v promocijo in komuniciranje na Facebooku, ne povrneta.

Kim Garst, ameriška strokovnjakinja za družbena omrežja, meni drugače. Številke pač govorijo svojo zgodbo. Facebook uporablja bilion ljudi po vsem svetu, dnevnih objav je še bistveno več. Kar pa je pri vsem tem najbolj zanimivo, v zadnjih treh letih se je močno spremenila demografska statistika uporabnikov FB-ja. Raziskava Istrategylabs , opravljena sicer le na ameriškem trgu, je namreč pokazala, da je precej upadlo število najstnikov, za več kot 80% pa se je povečal delež prebivalstva nad 55 let.

Kaj to pomeni za tiste, ki Facebook uporabljate za svoj posel? Predvsem to, da se je treba zavedati, da je na tem največjem družbenem omrežju vse več populacije, ki dejansko nakupuje (otroci oziroma najstniki so bolj »firbcali« in komunicirali med seboj), da gre za odrasle ljudi, ki so že zaključili s formalnim izobraževanjem in si gradijo kariero oziroma so oni tisti, ki bodo nakupovali za svoje otroke.

Četudi torej nekateri pravijo, da je FB v zatonu oziroma da njegova moč pojenja ter da v ospredje prihajajo druga omrežja, si je treba priznati, da glede na velikost trga ni čisto tako. Kot meni Garstova, bo Facebook vsaj še nekaj let najmočnejše orodje za promocijo, komunikacijo in nenazadnje tudi prodajo. Seveda pa je še kako pomembno, sploh za manjša podjetja in samostojne podjetnike, da znajo koristno in racionalno namenit svoj čas, preživet na FB, da vedo, kdo so njihovi kupci, kakšne so potrebe oziroma želje ciljne publike in kako z objavami kar najbolje promovirati sebe in svoje izdelke.

Sorodne povezave:

Is Facebook 'Dead' for the Small Business Owner?

SABY




Želiš biti obveščen/a o novostih? Potrebuješ namig za lepši dan ali misel, ki ti bo dala dodatno spodbudo in motivacijo? Prijavi se na brezplačne e-novice, ki jih pošiljam največ 2x mesečno. Od njih se lahko kadarkoli odjaviš.
ŠKATLICA

Tvoja zgodba

Živeti v tujini ali Sloveniji?

Živeti v tujini ali Sloveniji?