Ne pozabite, da je pomembno, kakšne koristi bodo oni imeli od tega, če delijo objavo. Ne osredotočajte se le na to, zakaj neka objava koristi vam, temveč dodajte v objavo nekaj takega, kar bo bralce spodbudilo h komentiranju, razmišljanju, deljenju objave.
Pri tem sta odločilnega pomena dva dejavnika:
1. KAKOVOSTNA VSEBINA
Pomembno je, da objavljate VSEBINO, ki je vašim sledilcem KORISTNA, ZABAVNA, ZANIMIVA. Le tako jo bodo všečkali in delili naprej.
Vaši zapisi naj bodo povezani s POZITIVNIMI ČUSTVI (veselje, sreča, upanje, zmaga, zaupanje), s katerimi se ljudje lahko poistovetijo in zato še z večjim veseljem delijo naprej.
Poskušajte objavljati takšne vsebine, ki pri ljudeh vzbudijo še dodatno zanimanje oziroma željo po komentiranju, izražanju svojih pričakovanj...
Včasih pa je dobro objaviti tudi vsebino, ki popolnoma preseneti.
2. OBLIKA VSEBINE
Naslov oziroma to, kako začnete neko objavo ali članek, je ključnega pomena. Naslov naj ne bo predolg, a tudi ne prekratek, sledi pa mu seveda uvod, ki mora prav tako biti zanimiv, da bo seveda bralca/poslušalca pritegnil, da nas spremlja še naprej.
Če pišete besedilo za spletno stran ali blog ter želite to potem deliti z različnimi javnostmi na družabnih omrežjih, je koristno tudi, da pri pisanju uporabljate odstavke, besedilu lahko dodate tudi različni vmesne naslove – t.i. podnaslove. In ne pozabite na citate, tudi to, kaj je kdo rekel oziroma s kakšnimi besedami je kdo izrazil svoje razmišljanje, je pomembno in naredi članek še bolj zanimiv.
Tule je na primer nekaj primerov zelo »močnih« besed, ki naredijo naslov nekega članka bolj privlačen (seveda lahko uporabite tudi različne izpeljanke iz teh besed):
- uspeh
- poseben
- energija
- brezplačen
- usoda
- znanje
- življenje
- koristen
- zabaven
- denar
- pomoč
- skrivnost
- čudež
- izziv
- takoj, zdaj
- priljubljen
Ne gre pa pozabiti še na en nadvse pomemben dejavnik, ki vpliva na dobro vsebino. Pomislite – kaj vzbudi vašo pozornost, ko prebirate revijo oziroma časopis ali ko brskate po spletnih vsebinah, naj gre za medije ali za družabna omrežja? Slika, kajne? In podpis k njej. Če torej objavljate vsebine na spletnih straneh oziroma na družabnih omrežjih, namenite posebno pozornost tudi izbiri fotografije. Včasih prav to, kaj je na fotki oziroma kakšna je kakovost le-te, bralca pritegne ali pa odvrne.
Če želite izvedeti še kaj več o ustvarjanju zanimivih vsebin na družabnih omrežjih,
pisanju sporočil za javnost in komuniciranju z mediji, pa mi pišite: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..