Sabina-individualno svetovanje

Ni vprašanje "Da ali ne?", vprašanje je: "Kako biti boljši?"

14. 12. 2014
Ni vprašanje "Da ali ne?", vprašanje je: "Kako biti boljši?"

Že vrabci na veji čivkajo, da predvsem manjša podjetja in samostojni podjetniki še kako lahko izkoristijo prednosti, ki jih ponuja internetno oglaševanje. Brez premišljenega Social Media Marketinga pač ne gre. A v tempu, v katerem živimo, se mnogi nimajo časa ukvarjati z vsakodnevnimi objavami, urejanjem fotografij, pripravo promocijskih besedil ter večplastnim komuniciranjem na družabnih omrežjih.

piše: Sabina Gosenca

Tu vam na pomoč priskočim jaz. Upravljanje s profili in stranmi na različnih družbenih omrežjih zahteva veliko truda, energije in znanja. Predvsem je pomembno, da se določi cilje in da se pripravi dobra strategija, za vsaj nekaj tednov oziroma mesec vnaprej. Rezultati so vidni šele čez čas, saj se pogosto v prvem mesecu ali dveh testirajo objave, pridobiva prepoznavnost, ustvarja vsebina in komunikacija z uporabniki. Enako velja za druga družabna omrežja. Ni potrebe, da je vsaka organizacija/ podjetje oziroma blagovna znamka prisotna na vseh družabnih omrežjih, a tam, kjer je, je pomembno, da so objave aktualne, ažurne, uporabnikom koristne in zanimive v tolikšni meri, da vzbudijo čustva in reakcije, kar posledično vodi v komunikacijo in na koncu do dejanske prodaje storitev oziroma izdelkov.

V nadaljevanju delim z vami nekaj preprostih namigov, kako do večje učinkovitosti:

PRAVI »TIMING«
V množici vseh obveznosti, ki jih imamo v vsakdanjem življenju, je povsem razumljivo, da časa za surfanje po internetu, predvsem na družabnih omrežjih, ni veliko. Zato je še kako pomembno, da vemo, kdaj je naša ciljna publika najbolj prisotna na spletu, kar pa se seveda od področja do področja razlikuje. Strokovnjaki s področja marketinga in družabnih omrežij pravijo, da je veliko ljudi na spletu okrog polne ure, nekaj minut pred tem in nekaj minut za tem. Dopoldanske ure so nasploh zelo primerne za objave (sama osebno sem na primeru treh FB strani testirala objave in njihov doseg ter odzivnost nanje in ugotovila, da so objave okoli 11. in 12.ure med najbolj branimi). Tudi objave v zgodnjih večernih urah so se izkazale kot zelo učinkovite. Tako kot so se za nadvse učinkoviti izkazali tudi orodji kot sta Buffer in HootSuite, ki omogočata, da že vnaprej za vsak dan posebej in tudi za različne ure nastavimo objave.

POZIV K AKCIJI – »CALL TO ACTION«
Več raziskav je že potrdilo, da so objave, ki se zaključijo z vprašanjem, namenjenim uporabnikom, bolj učinkovite. Torej, ne začenjajte objave z vprašanjem, niti ne pišite preveč o tem, kaj menite vi, saj je bolj pomembno, da za mnenje, okuse, pričakovanja... vprašate uporabnike. Če objavite kakšno zabavno ali zanimivo sliko, ne napišite le: »Poglejte to!« ali »Res zanimivo!«, temveč jim dajte možnost, da oni ob tem izkažejo svoja čustva. Tudi besede kot so izjemno ugodno, akcija, garancija, posebni popust in podobno, kar v bistvu napeljuje k direktni prodaji in deluje lahko vsiljivo, niso ravno najbolj primerne. Če ste aktivni na Twitterju, so prav zaradi omejitve dolžine objav zelo primerne objave, ki vsebujejo povezavo in uporabnike samo pozovete k akciji s klikom na povezavo, tam pa seveda dobijo več informacij o stvari, ki jih zanima. Prav tako je priporočljivo, da v tvitih zapišete, naj posredujejo objavo dalje (»retweet«).

SLIKE, KI VZBUJAJO ČUSTVA IN REAKCIJE PRI UPORABNIKIH
Mnoge raziskave kažejo, da so bolj opazne fotografije kot pa video posnetki. Sploh so priporočljive razne enostavno razumljive infografike, tabele, ki uporabniku že brez posebne razlage posredujejo pomembne informacije. Ko objavljate fotografije, pa je dobro vedeti še nekaj – avtorske fotke (torej ne tiste, ki jih vzamete z interneta) z lastno grafiko so precej bolj učinkovite, dosežejo večji obseg (reach) kot pa fotografije, ki so jih že večkrat objavili tudi drugi.

In na koncu – pa ne najmanj pomembno! – Social Media marketing je le en del marketinga.

Zaradi vse večje priljubljenosti družabnih omrežij in širjenja informacij prek spleta je treba k delovanju na spletu pristopiti premišljeno in načrtno. Tudi ko že nekaj tednov oz. mesecev neka stran obstaja, je še vedno prisotno testiranje na tedenski oziroma mesečni ravni, rezultati teh testiranj oz. analiz pa so vedno odlična iztočnica za nadaljnje delo. Sploh zato, ker na splet prihajajo nove platforme, aplikacije in orodja, ki delovanje na področju marketinga in družabnih omrežij stalno postavljajo "na preizkušnjo".

SKUPAJ ZMOREMO VEČ

Kako sodelovati z mediji, v kakšnih primerih organizirati novinarsko konferenco, kako napisati dobro sporočilo za javnost in kako pripraviti atraktivne vsebine za splet, pa vam lahko (med drugim) ponudim tudi v individualnem pogovoru ali na praktični delavnici – seminarju. Tako kot seveda tudi še več namigov in nasvetov glede različnih družabnih omrežij. Če vas zanima, me kontaktirajte na mail Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..

 banner-seminarji-delavnice-sabina-oktober2014

 

VEČ ČLANKOV NAJDETE TU: Rubrika Social Media Marketing - Triumfator.si

Sorodne povezave (v angleščini):
http://www.forbes.com/sites/sage/2014/03/31/three-easy-tips-for-effective-social-media-marketing/

 




Želiš biti obveščen/a o novostih? Potrebuješ namig za lepši dan ali misel, ki ti bo dala dodatno spodbudo in motivacijo? Prijavi se na brezplačne e-novice, ki jih pošiljam največ 2x mesečno. Od njih se lahko kadarkoli odjaviš.
ŠKATLICA